DUK

KĄ DARYTI, JEI ŽIŪRINT FILMĄ INTERNETU, TRANSLIACIJA TRŪKINĖJA?

Patikrinkite savo interneto duomenų perdavimo įrangą ir greitį. Jeigu naudojatės bevieliu wifi ryšiu, perkraukite savo wifi ryšio siųstuvą. 
Kiti galimi problemos sprendimo būdai:
1) Filmo peržiūra naršyklės privataus naršymo lange: Google Chrome naršyklėje: Failas > Naujas incognito langas;
Firefox naršyklėje: Failas > Naujas privataus naršymo langas.
2) Internetinės naršyklės atnaujinimas;
3) filmo peržiūra kita internetine naršyklę;
4) filmo peržiūra kitų įrenginiu (kompiuteriu).

KĄ DARYTI, JEIGU FILMAS PASILEIDŽIA, TAČIAU NĖRA GARSO/VAIZDO/SUBTITRŲ

Galimi problemos sprendimo būdai:
1) Filmo peržiūra naršyklės privataus naršymo lange: Google Chrome naršyklėje: Failas > Naujas incognito langas;
Firefox naršyklėje: Failas > Naujas privataus naršymo langas.
2) Internetinės naršyklės atnaujinimas;
3) filmo peržiūra kita internetine naršyklę;
4) filmo peržiūra kitų įrenginiu (kompiuteriu).

KĄ DARYTI, JEIGU DINGO FILMO SUBTITRAI

Jeigu žiūrint filmą dingo subtitrai, rekomenduojame juos išjungti ir vėl įjungti mygtuko CC pagalba.

KĄ DARYTI, JEI PRIE FILMO SU LIETUVIŠKAIS SUBTITRAIS, JIE NEATSIRANDA?

Grotuvas nustatytas taip, kad lietuviški titrai įsijungia automatiškai ir jums nereikia keisti jokių nustatymų. Jeigu titrų nematote, vaizdo grotuve paspauskite CC. Jeigu problema išlieka, siūlome pabandyti filmą žiūrėti su kita interneto naršykle. Rekomenduojame naudoti Google Chrome. Taip pat patariame atnaujinti savo interneto naršyklę, išvalyti jos sausainukus (cookies).

KOKIE FILMAI ĮTRAUKTI Į PRENUMERATORIŲ KOLEKCIJĄ?

Prenumeratorių kolekcijoje daugiau nei 400 lietuviškų, Europos ir Amerikos kino filmų. Pilną filmų sąrašą galite pamatyti čia
Kolekcija nuolatos pildoma ir atnaujinama.

KIEK LAIKO PO ĮSIGIJIMO GALIOJA FILMO PERŽIŪROS NUORODA?

Filmo nuoma galioja 48 valandas nuo filmo įsigijimo. Filmą galima pažiūrėti vieną kartą. Pradėjus žiūrėti filmą jį reikia peržiūrėti per 48 valandas. Įsigytą filmą visuomet matysite viršutinėje puslapio meniu skiltyje „Mano filmai

PER KOKIUS ĮRENGINIUS GALIU ŽIŪRĖTI FILMĄ?

Filmą galima žiūrėti per bet kokį įrenginį, kuriame veikia tinkamo greičio interneto ryšys, bei jo prie jo jungiamus priedus, pavyzdžiui, projektorių, TV ekraną.

AR BŪTINAI TURIU REGISTRUOTIS?

Norėdami gauti prieigą prie tinklapio turinio, turite užsiregistruoti ir susikurti savo vartotojo paskyrą.
Turite patvirtinti, kad el. paštas, kuriuo registruojatės ir kuriuo gausite informaciją (filmų peržiūros nuorodas, specialius pasiūlymus ir kita – jeigu atskirai dėl to sutiksite), yra veikiantis.

KOKIE YRA PRENUMERATOS PRIVALUMAI?

Daugiau nei 500 filmų ir serialų vos už 5,99 Eur/mėn.

Prenumeratoriams skirtą kolekciją šiuo metu sudaro daugiau nei 500 lietuviškų, Europos ir Amerikos kino filmų ir serialų.
Visi filmai HD arba SD kokybės (priklausomai nuo jūsų turimo duomenų perdavimo greičio), bei titruoti arba profesionaliai įgarsinti lietuvių kalba.
Prenumeratoriams skirtą koleciją nuolat pildome naujais filmais.
Visą prenumeratos laikotarpį filmus, kurie neįeina į prenumeratorių kolekciją, galėsite žiūrėti už pusę kainos (išimtis gali būti taikoma platformoje vykstantančių festivalių filmams ar kitam naujausiam platformos turiniui). 
Pirmąsias 14 dienų prenumeratą siūlome išbandyti nemokamai.
Prenumeratą galite atšaukti bet kuriuo metu.

KODĖL UŽSAKYDAMAS PRENUMERATĄ TURIU ĮVESTI BANKO KORTELĖS DUOMENIS?

Kortelės duomenys reikalingi jūsų abonentinio mokesčio nuskaitymui. Jeigu platforma jums patiks ir naudositės ja ir po bandomojo 14 dienų laikotarpio, kas mėnesį nuo jūsų kortelės bus nuskaičiuojamas 5,99 Eur prenumeratos mokestis. 

AR NAUJAUSI FILMAI IR FESTIVALINĖS PROGRAMOS PATENKA Į PRENUMERATORIŲ FILMŲ KOLEKCIJĄ?

Naujausi filmai į prenumeratorių kolekciją nepatenka. Šiuos filmus galima įsigyti mokant atskirai.

KAIP ĮSIGYTI FILMĄ?

Apmokėjimą už filmo peržiūrą galite atlikti papildydami savo piniginę vartotojo paskyroje. Paspaudę „Pildyti piniginę“ būsite automatiškai nukreipti į mokėjimų surinkimo sistemą Opay. ŽMONĖS Cinema nesaugo jokios finansinės informacijos. Po apmokėjimo filmą galite žiūrėti iš karto arba pasinaudoti peržiūros nuoroda, gauta į jūsų el. paštą. Įsigytą filmą visuomet matysite viršutinėje puslapio meniu skiltyje „Mano filmai“. 

AR GALIU TAPTI PRENUMERATORIUMI, JEIGU ESU NE LIETUVOJE?

Deja, ne. Prenumeratoriumi galite tapti tik būdami Lietuvoje. Jeigu esate ne Lietuvoje, dėl turinio licencijų ribojimo galite žiūrėti tik kolekcijos „Užsienio lietuviams“ filmus.

AR TAPĘS PRENUMERATORIUMI GALIU NEMOKAMAI ŽIŪRĖTI VISUS FILMUS?

Prenumerata suteikia galimybę nemokamai žiūrėti filmus, kurie įeina į prenumeratorių kolekciją.

AR GALIU NUTRAUKTI PRENUMERATĄ?

Prenumeratą galite nutraukti bet kada. Prenumerata galios iki jūsų bandomojo 14 dienų laikotarpio pabaigos arba jau apmokėto laikotarpio pabaigos.

TURITE NUOLAIDOS KODĄ?

Jei turite nuolaidos kodą, skirtą filmo peržiūrai, tuomet pasirinkite norimą žiūrėti filmą, spauskite ŽIŪRĖTI, įveskite turimą kodą ir spauskite TAIKYTI.
Jei turite nuolaidos kodą, skirtą prenumeratai ar virtualios piniginės papildymui, viršutiniame tinklapio meniu rinkitės mygtuką TURIU KODĄ. Atsidariusiame lange įveskite kodą ir paspauskite mygtuką TAIKYTI.

KAIP ŽIŪRĖTI FILMUS ŽURNALO ŽMONĖS PRENUMERATORIAMS?

Apsilankykite tinklalapyje zmonescinema.lt ir spauskite „Turiu kodą“. Jei jungiatės pirmą kartą atnaujintoje svetainėje, reikės užregistruoti savo elektroninį paštą, jei jau užsiregistravote – prisijungti. Registruojantis – įveskite savo el.pašto adresą ir slaptažodį, pažymėkite varnele „Aš perskaičiau ir sutinku su ŽMONĖS Cinema vartotojų taisyklėmis“. Savo el.paštu turite sulaukite registraciją patvirtinančio laiško, jame – paspauskite patvirtinimo mygtuką.
Sistema paprašys įvesti naudojamą telefono numerį, kuriuo gausite kodą, patvirtinantį, kad gyvenate Lietuvoje (neptavirtinus telefono negalėsite žiūrėti didžiosios dalies filmų).
Išvysite 14d. nemokamą visų filmų išbandymo galimybę, jei norite žiūrėti tik žurnalo ŽMONĖS prenumeratoriams skirtus filmus – spauskite „praleisti“.
Tuomet atsiras laukelis „Turiu kodą“, įveskite savo filmų peržiūrai gautą kodą. Viskas, galite žiūrėti filmus.
Neprisimenate kodo arba nepavyko prisijungti? Parašykite mums: 
info@zurnaluprenumerata.lt.

AR GALIU TAPTI PRENUMERATORIUMI IR ŽIŪRĖTI FILMUS, JEIGU ESU NE LIETUVOJE?

Žiūrovo buvimo šalis nustatoma registracijos metu – registruodamiesi turite patvirtinti, kad esate Lietuvoje (reikia įvesti lietuviško mobilaus operatoriaus numerį ir patvirtinimo kodą, kurį gausite sms). Jeigu šio patvirtinimo neatliksite, tuomet dėl turinio licenzijų ribojimo galėsite žiūrėti tik kolekcijos „Užsienio lietuviams“ filmus.

Jeigu esate ne Lietuvoje, dėl turinio licencijų ribojimo galite žiūrėti tik kolekcijos „Užsienio lietuviams“ filmus. Prenumeratoriumi galite tapti tik būdami Lietuvoje.

AR GALIU FILMUS ŽIŪRĖTI IŠMANIAJAME TELEVIZORIUJE?

Dar ne. Šiuo metu tobuliname šį funcionalumą ir jau netrukus pristatysime galimybę filmus žiūrėti „castinimo“ būdu.

KOKIO GREIČIO INTERNETO REIKIA, KAD GALĖČIAU ŽIŪRĖTI FILMĄ?

Minimalus interneto greitis, kuris būtinas peržiūrai yra 5-7 Mbps. Rekomenduojamas greitis - 7-10 Mbps.

KOKIA YRA TRANSLIUOJAMŲ FILMŲ VAIZDO KOKYBĖ?

Visi filmai yra HD (1080p), SD (720p) arba 480p kokybės priklausomai nuo jūsų turimo duomenų perdavimo greičio. Sistema veikia adaptive bitrate principu, kuomet dėl bet kokių priežasčių sulėtėjus jūsų turimo interneto duomenų perdavimo greičiui, automatiškai pateikiamas žemesnės kokybės vaizdas.

AR GALIU FILMĄ ATSISIŲSTI IR PAŽIŪRĖTI VĖLIAU NETURĖDAMAS INTERNETO PRIEIGOS?

Deja, tokios galimybės nėra.

KADA MOKAMAS ABONENTINIS MOKESTIS?

Abonentinis mokestis pradedamas mokėti iš karto po to, kai baigiasi jūsų nemokamas 14 dienų laikotarpis. Mokestis bus nuskaitomas kas 30 dienų tol, kol galios jūsų prenumerata.
Prenumeratos galiojimo laikotarpį galite matyti vartotojo paskyroje, pasirinkę meniu punktą „Prenumerata“.

AR JAU ESU PRENUMERATORIUS?

Šią informaciją rasite vartotojo paskyroje – prisijungus prie sistemos, viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ant žmogaus ikonėlės, tuomet pasirinkite meniu punktą PRENUMERATA. Jeigu esate prenumeratorius, tuomet čia matysite informaciją apie sekančio abonentinio mokesčio nuskaitymo datą. Jeigu nesate prenumeratorius, tuomet šiame lange matysite mygtuką PRENUMERUOTI. 

AR PRIVALAU TAPTI PRENUMERATORIUMI?

Jeigu nepageidaujate tapti prenumeratoriumi, atlikdami registraciją, pasirinkite meniu punktą „Praleisti šį žingsnį“. Tokiu būdu tapsite registruotu sistemos vartotoju ir galėsite įsigyti filmus, kiekvieną peržiūrą įsigydami atskirai (papildydami vartotojo piniginę atitinkama suma)

KODĖL NE VISI FILMAI ĮEINA Į PRENUMERATORIŲ KOLEKCIJĄ?

Dėl kiekvieno platformoje esančio filmo turime pasiekti susitarimą su filmo teisių turėtojais (filmų kūrėjais, platintojais, studijomis). Stengiamės susitarti dėl kuo palankesnių sąlygų mūsų žiūrovams, tačiau, deja, ne visi filmo teisių turėtojai sutinka, kad jų filmai iškart patektų į prenumeratorių kolekciją. Tokiu atveju, filmas kurį laiką būna prieinamas tik įsigijant jį už papildomą mokestį ir į prenumeratorių kolekciją patenka vėliau (įprastai po kelių mėn. nuo pasirodymo platformoje)

AR GALIU SUSTABDYTI FILMO PERŽIŪRĄ IR PRATĘSTI VĖLIAU?

Taip, galite. Pradėjus žiūrėti filmą, jį riekia peržiūrėti per 48 valandas.

AR GALIU TAPTI PRENUMERATORIUMI, JEIGU NETURIU BANKO KORTELĖS?

Prenumeratoriuumi galite tapti tik tuomet, jeigu turite galiojančią bet kurios šalies banko išduotą kortelę.

KODĖL FILMAI NĖRA LIETUVIŲ KALBA?

Visi atrinkti ŽMONĖS Cinema ne lietuviški katalogo filmai yra originalo kalba su lietuviškais subtitrais. Išimtiniais atvejais filmai gali būti dubliuoti (pavyzdžiui, filmai skirti vaikams).

KĄ DARYTI, JEI NEPRISIMENU LIETUVIŠKO FILMO PAVADINIMO?

Paieškos laukelyje veskite filmo pavadinimą ar jo dalį originalo kalba. Jei filmas yra platformoje, rasite jį tarp siūlomų pasirinkimų.

KAS YRA ŽMONĖS CINEMA?

ŽMONĖS Cinema - tai nuolat atnaujinama ir pildoma kino platforma internete, kurioje rasite vaidybinių, animacinių ir dokumentinių filmų kolekciją, kino teatruose rodomus ar klasikinius filmus.

KĄ DARYTI, JEI NERADAU ATSAKYMO Į SAVO KLAUSIMĄ?

Iškilus bet kokiems su platformos naudojimu susijusiems klausimams, susisiekite el. paštu kinas@zmonescinema.lt

KĄ DARTYTI JEIGU MANO iOS 15 NEPASILEIDŽIA FILMAS?

Taip, tai yra iOS 15 registruotas bug'as https://developer.apple.com/forums/thread/690429

Šio metu šai klaidai neturime sprendimo ir dirbame su Apple atstovais bandydami išspręsti problemą. Jeigu neturite kito įrenginio per kurį galėtumėte pažiūrėti filmą, rašykite į kinas@zmonescinema.lt